** SUSAN'S HANDMADE **

There are only 1 item in stock for each design, if you love it, please grab them fast before too late!!!

❤ For order ❤
kindly email me (susanchiah85@gmail.com) or WhastApp/WeChat (012-9833899)

❤ Shopping Policy ❤
Please feel free to read our shop policies before purchase, thank you!!

2010年9月15日星期三

我的第一作品~Kitty锁匙包

这是我的第一手作, Kitty锁匙包,做的还可以吧??
成品做好后,讲真的,有很大的感触。

想说,如果每天都可以这样开开心心的做手作,
那该有多好啊!!
我不是猫,而是。。。狸猫哦!!
做么偷看我下面??人家害羞啦!!
我是不是很可爱??

没有评论:

发表评论